Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
Venezuela vs España

#1
Photo 
Como sabran el miercoles la seleccion campeon del mundo como lo es "España" Se medira ante la gran revelacion de america como lo es "Venezuela" Este partido se jugara en Malaga Una ciudad de españa donde milita el referente atacante venezolano llamado Salomon Rondon quien el año pasado fue nombrado y premiado como el mejor jugador de ese equipo.


Me gustaria escuchar sus pronosticos para saber quien ganara este juego Venezuela O España?



________________________________________________



As you know the selection on Wednesday as world champion is "Spain" will face the great revelation of america as is "Venezuela" This game will be played in Malaga Spain A city where the military regarding Venezuelan named Salomon Rondon attacker whom the last year was named and awarded as the best player on that team.


I would like to hear your forecasts to see who wins this game Venezuela or Spain?
}
Thanks given by:

#2
Obvio ganara España aunque juegue con 5 jugadores Blush
}
Thanks given by:

#3
Spain.
Brazil plays tomorrow (Tuesday) against Balse (or something). Is that Brazil can lose? I do not have much faith in Brazil, when he plays against these teams to win the unknown suffers times of only 1-0 or draw.
}
Thanks given by:

#4
El trujillanos va a ganar! Jajajja
@banishedSoldiers.coM [Image: l-66917.gif]
}
Thanks given by:

#5
(02-27-2012, 09:22 PM)besnik_91 Wrote: Obvio ganara España aunque juegue con 5 jugadores Blush

pues hace no mucho Vzla jugo a la altura de muchos grandes equipos y llego a 4to lugar en la copa america 2011, dejando x el pizo a equipos como: Brazil, portugal, etc. asi que veremos como termina este juego
[Image: 2097628873_0c72057337_o.jpg]
}
Thanks given by:

#6
venezuela jugo bien... nos elimino (chile) ¬¬ ... pero no se la puede con españa, estoy seguro
[Image: giphy.gif]
}
Thanks given by:

#7
Perdimos hoy, pero ganaremos mañana ^^^^! Sera para la proxima
[Image: 2097628873_0c72057337_o.jpg]
}
Thanks given by:

#8
mierda mi pais va perdiendo XD
[Image: giphy.gif]
}
Thanks given by:

#9
<3 hala madrid <3 jejeje xD Big Grin
}
Thanks given by:

#10
Va a ganar españa
[Image: giphy.gif]
}
Thanks given by:



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)