06-17-2013, 09:10 PM
(This post was last modified: 06-18-2013, 10:37 AM by Joaaco ^^[FUCKINGDIE].)
Buenooo
Hola chicos de BsK, yo soy Joaco y entre al server porque un amigo me paso el de_dust2 24/7 y empece a jugar y me envicie, quisiera tener el BsK adelante de mi nombre porque la gente es muy agradable y buena en este servidor
Aquí les dejo mis datos:
Nombre Real: Joaquin
Edad/Fecha de Nacimiento: 30 de marzo de 1997
Genero: Hombre
País/Estado(Provincia)/Ciudad: Argentina, La Rioja, La Rioja.
Trabajo Actual /Carrera: Estudiante de secundaria
Trabajo /Carrera Que Desea: Estaría bueno dedicarme un poco al gaming, pero bueno se que no sera posible :c pero aun no se que estudiare.
Here in english:
Hi guys of BsK, im Joaco. I enter to the De_dust2 server 24/7 and i play and play and play ahahhaha. I wish to have the BsK tag in my name. So, there you have my facts ^_^:
Real Name: Joaquin
Age / Date of Birth: March 30, 1997
Country / State (Province) / City: Argentina, La Rioja, La Rioja
Current Work / Career: High School Student
Job / Career You Want: I would like to devote to games, in a company or something. But beyond that, I have not thought of.
Hola chicos de BsK, yo soy Joaco y entre al server porque un amigo me paso el de_dust2 24/7 y empece a jugar y me envicie, quisiera tener el BsK adelante de mi nombre porque la gente es muy agradable y buena en este servidor
Aquí les dejo mis datos:Nombre Real: Joaquin
Edad/Fecha de Nacimiento: 30 de marzo de 1997
Genero: Hombre
País/Estado(Provincia)/Ciudad: Argentina, La Rioja, La Rioja.
Trabajo Actual /Carrera: Estudiante de secundaria
Trabajo /Carrera Que Desea: Estaría bueno dedicarme un poco al gaming, pero bueno se que no sera posible :c pero aun no se que estudiare.
Here in english:
Hi guys of BsK, im Joaco. I enter to the De_dust2 server 24/7 and i play and play and play ahahhaha. I wish to have the BsK tag in my name. So, there you have my facts ^_^:
Real Name: Joaquin
Age / Date of Birth: March 30, 1997
Country / State (Province) / City: Argentina, La Rioja, La Rioja
Current Work / Career: High School Student
Job / Career You Want: I would like to devote to games, in a company or something. But beyond that, I have not thought of.
![[BsK] Banished Soldiers Klan -=Gaming Community=-](https://www.bsoldiers.com/images/igame/logo.png)

.png)